Prvá výzva: Deti učia dospelých

Ahoj Stopár, Stopárka.

Je tu prvá výzva druhej výpravy.

Možno vieš a možno nie, že náš Chymeros sa ocitol vo svete, ktorý sa volá Pravdozem. Okrem iných podivuhodných tvorov a netvorov, stavieb a technológií, zverov a rastlín je tam aj jedna zvláštna škola.  Je to jediná škola vo všetkých známych svetoch, kde deti učia dospelých. Dobre si počul: DETI tam naozaj UČIA DOSPELÝCH. Samozrejme, sú tam celkom iné predmety ako v našom ľudskom svete. Nijaká matematika, slovenčina, chémia, geografia…

A tu je výzva pre Teba:

Vymysli, aké predmety by mali byť v tejto škole. Vymysli jej aj názov a v akej budove alebo na akom mieste by mala stáť. Návrhy napíš do komentára pod výzvu.  Tie najlepšie sa budú reálne vyučovať a tvoja fantázia sa stane v Pravdozemi skutočnosťou.

  • Ak sa ti zapáčia niektoré z už napísaných komentárov, opečiatkuj ich stlačením  pri komentári. Zdá sa, že niekde v Pravdozemi sa obyvateľom zjaví  odpoveď vždy, keď dostane pečiatku.
  • Ak ešte nemáš dočítanú prvú knihu, teraz je na to vhodný čas.
  • A pokiaľ nie si súčasťou druhej výpravy, zaregistruj sa čo najskôr.

FF

254 názorov na “Prvá výzva: Deti učia dospelých”

  1. Nela Molnárová

    Mala by stáť niekde blýzko každého. Na žiadnom kopci (komu by sa to chcelo šlapať) ???? Mala by byť veľká a stará zvonku no útulná a zároveň priestranná a moderná zvnútra. Určite by sa tam učili tieto predmety:
    Dodieťanie (niečo ako dospievanie ale ako sa stať z dospeláka na dieťa ????)
    Dóma (ako sa správne obliekať [móda] doma)
    Prálax (ako si správne NEupratovať PRÁca-reLAX a zároveň sa správne naučiť hrať (stolné hry, lego… )

  2. V tejto škole, by mali byť hlavne hodiny, ktoré bavia hlavne deti a dospelých zasa menej.
    Môj nápad je : Duchárstvo 🙂 mala by byť v chladnom mieste, napríklad: chladný oceán, žalár, alebo dokonca najvyššia veža na škole

  3. Škola by nemala byť ani v doline, ani na kopci. Keď sa do nej bude vchádzať, mohla by ležať v doline.
    A keď sa z nej bude vychádzať, stála by zasa na kopci (tak by cesta trvala dvakrát rýchlejšie,keďže by sa nemuselo stúpať).

  4. Škola bi mala byť vo vzduchu,
    vo vnútri by boli namiesto automatoch na jedlo automaty na oblečenia a obuv, učili by sa tam predmety ako:otpor z upratovania hranie počítačových hier a rozprávkoveda.

  5. Nikto by nikdy nemusel do školy dochádzať. Ráno by pravdozemčan iba vstal a akonáhle by vykročil zo svojho príbytku a vyriekol by: ,,Dnes sa mi nechce nič,” ocitol by sa v učebni v ktorej má práve byť. A škola by sa nevolala škola ale Centrum Zručností
    Učebne by boli vždy pestrofarebné ale bezfarebné, moderné ale veľmi staré, veľké ale útulné. Deti by dospelých učili:
    NINEŤ- ako NIkdy NEupratovaŤ, inak povedané mať vždy ,organizovaný bordel,
    HRSLE- ako sa HRať StáLE, inak povedané ako sa nikdy nenudiť
    VYVE-ako byť VždY VEselý, inak povedané ako nebyť smutný

  6. OB=orientačný beh( žiaci by sa pohybovali ale zábavne)
    HH=hranie s hračkami
    Škola by bola za čarovnou bránou to znamená že by prešli bránou a sú v triede.
    Táto škola by sa volala ,, svet detí”!

  7. Ja by som navrhovala predmet, kde by sa učilo o sociálnych sieťach alebo čo je moderné. 🙂

  8. Môj návrh na predmety je asi takýto:
    -Laminton,druh telesnej výchovy štýlom učenia lamy(zvieraťa)badminton
    -Siblingída.V náplni tohto predmetu by bola akási súťaž s úlohou, kto dokáže najlepšie spolupracovať so svojim súrodencom. Súčasťou príbehu by pri siblingíde Chymeros zistil,že nemá s kým zdieľať tento nový predmet a začne hľadať svojho doteraz nezvestneho brata Lymerosa . Po ceste a dobrodružstvách Chymeros v postupe deja a gradovaní napätia nájde nebezpečnú osobu, ktorou je jeho brat Lymeros. V momente, keď Chymeros zistí,že tou hrozbou je jeho brat,bude sa ho snažiť zmeniť????.
    Rád by som od vás počul názory co na to hovorite…

  9. Predmety: ako sa vyrábajú čokolády cukríky atď.
    Škola : by mohla byť z sladkostí

  10. Na škole menom ŠKOLADOS, by sa mohla vyučovať PRAVDOLÓGIA, veda, ktorá sa skladá z týchto častí a to sú zároveň vyučovacie predmety
    1. PRAVDOSĽUB – vyučovalo by sa, že dospeláci musia svoje sľuby plniť a nie iba tárať a neplniť a hľadať výhovorky, vedeli by zásobník výhovoriek a tresty, ktorý je za každú výhovorku
    2. PRAVDOHRA – naučili by sa pravidlá rôznych detských hier, prakticky by si ich vyskúšali a nemohli by podvádzať, podplácať a korumpovať nič – všetko by bolo postavené na čestnosti, úprimnosti a skromnosti, nehovoriac o pokore
    3.PRAVDOČAS – učilo by sa cestovanie v čase a priestore vo vode na súši vo vo vzduchu
    4.PRAVDOJAZYK – tvorba tajného jazyka a písma – charakteristického pre Pravdozem
    5.PRAVDOCVIK – cvičenie a posilňovanie celého tela spojené s výučbou Pravdobíjaná / máme aj pravidlá/
    6. PRAVDOOVLÁDANIE – sebakontrola, čítanie myšlienok, ermpatia, čarovanie
    7. PRAVDOSPEV – spev no iba pravdivý a čistý, falošnosť by nebola počuť
    8.PRAVDOTIKA – výučba pravdomatematiky a práca s číslami, logaritmami, súčtom, súčinom, podielom, rozdielom
    9.PRAVDOCHUŤ – receptovanie pre detváčiky
    10. PRAVDOTVORBA – tvorenie, vymýšľanie strojov, prístrojov jednoducho vynálezcovanie a patentovanie
    Každý dospelák by si musel vybrať 4 predmety .

    1. Fictus Fabulus

      Ahojte, Detváky, Vaše nápady a návrhy sú úúúúúžasné, určite sa z nich viaceré ujmú v Pravdozemi v škole, kde DETI UČIA DOSPELÝCH. Máme z vás radosť.

      1. Fictus Fabulus

        A najviac sa mi páčia tieto návrhy: č. 2, 5, 7, 1, 3, 10, 8, 4, 6, 9. Myslím, že dospeláci by si vybrali nielen povinné 4 predmety, ale možno aj všetky. Uvidíme, koľko žiakov z dospelých sa nám do tejto školy prihlási.

        1. Detváky sa veľmi tešia, že naše nápady sa vám veľmi páááááčia….pracujeme aj na grafických podobách učiteľov, tvoríme obsah učebníc, navrhujeme budovu školy, doplníme aj zbierku na vlajku….jednoducho očakávajte Pravdopoštu…..veríme, ža sa potešíte…..vaše detváky

  11. Mačička 2003

    Škola by sa mohla volať : Pravdovravná . A boli by tam tieto predmety : PRAVDOLÍNA – to by bol taký predmet ,kde by deti učili hovoriť dospelých iba pravdu . ČESTINA- deti by učili dospelých ,všetko robiť na svoju česť . SKROMNOSTÍNA- deti by učili dospelých skromnosti. ŠTEDROSTÍNA – deti by učili dospelých štedrosti .RADOSTÍNA- deti by učili dospelých ,tešiť sa aj z malých vecí . ODDYCHOVANOSŤ- deti by učili dospelých poriadne si oddýchnuť .SĽUBOVČINA – deti by učili dospelých stále dodržať sľub.VĎAKOTIKA-deti by učili u dospelých úprimne poďakovať za deň .VIERATIKA-deti by učili dospelých pevnej viere v Boha. ZMYSLOHUMOR – deti by učili dospelých aby mali veľa zmyslu pre humor.

  12. Adriana Chromeková

    Škola by sa mohla volať CHYTRODOM.
    Mohli by tam byť predmety:
    – FANTASY : podporovalo by to fantáziu a písali by sa tam príbehy
    – KOMUNIK : rozprávali by sme sa medzi sebou
    – FLÓROTIKÁCIA : učilo by sa o kvetinách
    – FAUNÓZA : učilo by sa o zvieratách

    A ešte niake predmety ktoré napísali iní.

  13. Mohol by byť ( FASOH)????Fantasy sloh,(BLAVY) ???? bláznivé vymýšľanie a ( MIXHIT) mixovanie hitov????????

  14. Forkido-ako sa dobre správať k deťom
    Čudosnom-ako sa správať k nám ľuďom (čudesníkom)
    Volnava-ako najlepšie relaxovať
    Názov školy- Ponpana
    Miesto školy- Stredné mestečko (viem že také v Pravdozemi nie je)

    1. Škola by sa podľa mna mala volať pravdoškola.
      Predmety by tam mohli byť prestávka,varenie,telesná,lezenie po stromoch a obedy.
      Škola by mala byť na veľkom plávajúcom ostrove na mori.

  15. Škola by sa mohla volať “Učímtata”.
    Vškole by sa predmety mohli volat “Čo nám chutí????,Zabavte nás???? a Nezakazuj????(Dospelí by sa tu učili čo nám majú variť,ako sa s nami zahrať a naučiť sa nezakazovať nám veci ktoré nás bavia lebo aj oni boli malí a keď im niečo zakázali boli tiež smutný!

  16. Škola by sa mohla volať Deťovka alebo, ak si potrpíte na dlhé názvy, NEpovinná NEzákladná NEškola pre nudných dospelých. A skratka- NENENEnud takže škola v ktorej sa nikdy nenudíte. A neboli by tam triedy ale Odúčiarne, kde by sa dospelí ODúčali robiť dospelácke nudoviny. Napríklad na predmete Odnudika, kde by sa dospelí učili zabávať a nebrať všetko tak vážne. Napadá mi aj predmet Smiechovica, na ktorom by deti učii ako ostatných rozosmiať ale aj ako zistiť kde je človek najviac štekliví, (veď aj to je smiech, nie?)
    Ďalej by mohli mať Flákanicu a povinný predmet – Ničnerob. Na Flákanici sa budú učiť… flákať. A na Ničnerobe, sa naučia oddychovať. Ďalší dôležitý predmet je Favymarozlógia, čiže – fantázia, vymýšľanie, magoriny a rozprávky. Pre väčšinu dospelákov smrteľne dôležitý. Škola, teda pardon, NEškola, by mohla byť nikde a zároveň všade. Človek sa do tej NEškoly prenesie, keď sa prestane usmievať a odísť môže až keď bude aspoä spolovice taký detinský ako normálne deti.
    Dúfam že sa nápady páčili!!

  17. Súhlasím s niektorími názormi, sú úžasné!
    Napríklad na Dodieťaní- by sa mohlo učiť znovu myslieť ako dieťa a vybudovať si rovnakú fantáziu ako dieťa, predsalen tá predtým pomohla Chymerosovi
    Škola by sa mohla volať Chytrodom, ako už niekto spomínal.
    Škola by mohla byť na neznámom mieste, žiaci a učitelia by sa do nej dostávali spôsobom, že výjdu z domu a vyslovia nejakú formulku…

  18. citajuci-husky

    Škola by sa mohla volať Disinis.
    Bola by vytesaná v skalnom zráze nad jazerom, do ktorého tečie vodopád. Toto jazero by sa volalo Jazero lesných víl. Budova by bola rozľahlá a mala by veľa úzkych vežičiek a malých okienok.
    Dospelí by sa učili mať radosť z každej drobnosti, byť ku každému srdeční a úprimní, počúvať deti a starať sa o prírodu.

  19. Ja by som to dal niekde na kopec lebo by som chcel učiť dospelých pozerať sa na svet inak
    Chcel by som aby sa tam učili predmety ako predstavivosť, radosť…

  20. Podľa mňa by sa mala volať Zakladná škola Pravdo zem a by sa v učilo: ako myslí dieta,spravanie dietata,detské hry a podobne

  21. Škola by s mohla volať UČDERI nás.
    Škola by sa mohla nachádzať vo vzduchu a lietajúceho doske
    Predmetom by tam mohli byť:
    Spacorast- ako správne späť
    Sobran- sobaobrana pre čudesnými tvorami a netvorami
    Intevzbu( internet vzdialenej budúcnosti)- ako sa zahrať na videohrách a skúmanie ako bude vyzerať svet neskôr (vo videohrách)
    Ochranbuch- ochraňovanie vzácnych rastlín a živočíchov

  22. Škola by mala stáť na mieste, ktoré je deťom i dospelým blízke. Predmety, ktoré by sa tam vyučovali by museli byť nejakým spôsobom zaujímavé. O predmetoch by sa hlasovalo a prvých 10 by sa vyučovalo. Predtým by boli navrhy, pravdaže. Medzi moje návrhy patria: pravdovravnosť, spravodlivosť, nápomocnosť,… Jednoducho predmety, ktoré využijeme aj v normálnom živote. Fungovalo by to tak, že týždeň teórie, týždeň praktizacie. Jej meno znie: Mudrosova dospelým.

  23. Ahoi Drevil by sa radoval keby sa detvaky ucili to na com je zavisle ich telo.Dobra strava ,toť predmet a v jedalni by ho tetky kucharky naplnali ,caste navstevy lesov a hor.castejsie citania a navstevi kniznic.

  24. Ahoh.Škola by sa mohla volať lux im tenebris .Mohla by byť v jaskiny a učili by sa tam predmety:ako navariť ako sa bàniť pred zlýmu ľuďmy ako človeku slušne povedať nie pptom by sa tam mohla učiť mineraológia

    1. Fictus Fabulus

      Výborný názov Lux im tenebris. A to, ako povedať slušne nie, je veľmi potrebné.

      1. a v každej škole po niečom zlom je vidieť svetlo .som rada ,že sa ju niekto učil

  25. Škola by sa mala volať dospelácka škola miesto by bolo záhadné a predmety by boli napr. naučiť sa vatiť potom nejaké tachnické práca a podobne

  26. Dobrý den,
    škola by se měla jmenovat Chymerosova škola snů.
    Byla by to stará školní budova, která by vypadala jako zámek.
    A víte proč vyučují děti dospělé ?
    Protože je tam život naopak člověk se narodí jako dospělí a s časem se z něj stává moudré dítě s hodně kreativním myšlením.
    Kde by se předměty vyučovali ?
    Byla by to třída, která by vypadala tak, jak by člověk chtěl. Pro někoho by to byla zahrada, pro někoho místo kde vyrůstal.
    Jaké předměty by se tam vyučovaly ?
    Latina????- jazyk který je potřebný k přečtení starých knih, které budou ve škole.
    Boj proti drakům ????- kteří jsou nepřáteli vzdělání
    Ochrana přírody ????- ve které se učí jak šetřit a využívat přírodu

    Omlouvám se, že píšu Česky

    1. Fictus Fabulus

      Kore, sme radi, že nám píšeš, a ešte k tomu česky! Nielen Tvoja čeština je krásna, ale aj Tvoje nápady sú výborné. Najmä ma potešila tá latina! Sám som sa ju učil niekoľko rokov a často ju využívam pri tvorbe svojich príbehov. Mnohé mená obyvateľov Pravdozeme majú korene v tomto starobylom jazyku.

  27. Škola by sa mohla volať PRAVDOZEMSKÝ DOM ZÁBAVY. V škole by sa dospelí učili hrať sa ako deti, MOBILOGIKA- deti by učili dospelých pracovať s mobilmi, FANTÁZIOLÓGIA- deti by učili dospelých ako rozvinúť svoju fantáziu a škola by mohla vyzerať tak, ako by sme chceli, takže pre niekoho možno ako hrad alebo zámok, pre niekoho ako stará budova alebo hotel a pod. : )

  28. Mala by sa volať Chymerosova škola zábavy a voľnosti……
    Deti by sa tu učili kúzliť a používať superschopnosti……..
    Škola by stála na oblakoch a deti by sa museli dopravovať po schodoch ktore by si vyčarovali. ????????????

  29. Škola by sa mala volať Aqua. Bola by to škola vo vode. Deti by vyučovali:
    Ýlim-ako byťnadeti milý????
    Repus-ako byť super????
    Ťapáhc-ako chápať????
    Adun-ako nebyť nudný????
    Avabáz-ako byť zábavný????
    Hceims-ako sa smiať spolu s nami deťmi ????
    Toto je škola ktorú by rodičia mali vyskúšať ???? prajem im veľa zábavy????,
    a deťom veľa trpezlivosti????

  30. Škola na strome. PŠR
    Chápacia hodina – ako chápať deti
    Zábavná hodina – ako sa hrať s deťmi
    Hodina varenia-ako variť dobré jedlá

  31. SLečna Nebezpečná

    Taaaaaaaak, škola by sa mohla volať Škola snov, mohla by byť v nejakej veľkej budove, kde by bol každý predmet vyučovaný v inej miestnosti… Dievčatá by mali predmet “AKO SA STAť PRINCEZNOU” kde by bolo vštko ružové chlapci by mali “AKO SA STAť MECHANIKOM” a bolo by to modré… bol by tam predmet “AKO NEBYť NUDNý” “AKO NEBYť TRáPNY” a nesmie tam chýbať zmrzlináreň (namiesto jedálne) a obrovská jama (ako ihrisko) kde by boli drakovia na ktorých by deti učili lietat rodičov… a nesmú chýbať ani šteklivé rastlinky!!!

  32. Podľa mňa by sa mala škola volať kúzelný pravdozemský hrad
    Na tejto škole by sa mali vyučovať tieto predmety: kúzla, mágie, hókusy-pokusy a hlavne naučiť deti lietať. To by bolo super!

  33. Ja neviem ako by sa mala volať škola ale boli pekné ktoré boli predtým návrhy. Podľa mňa by sa mali učiť predmety úplne naopak napríklad ako sa majú opačne písať i y , Prosté všetko naopak ????

  34. NetopierLu Pap

    Názov školy Zašcendos – zaškolovacie centrum dospelých. Pomoc pre všetkých ktorý dospeli do štádia keď sa v nich stratilo dieťa. Lokalita školy :stále slnečná lúka na brehu jazera pod ochranou brezového hája. Vstup uvedomenie samého žiaka alebo odporučenie dieťaťa že je najvyšší čas na doučovanie v predmetoch nasledovných. Patientia – predmet hlbokého významu pre správne pochopenie otázok Prečo? Ako? Kedy? A samozrejme tréning trpezlivosti pri množstve kladenia otázok kedy. Aandeel predmet výučby pozostávajúci z učenia aké je dôležité deliť sa o radosť, smútok, smiech, lásku a hmotné veci. Naer hodina výučby smiechu a dobrej nálady. Unistama hodina snivania nielen v spánku. Elajas výučba reči zvierat. Volantes cursoriam lietanie na bicykli praktický výcvik radšej nad jazerom ale až po zvládnutí predmetu Unistama. Teším sa na ďalšiu knihu Fictus, aj vďaka tej prvej verím, že sa do Zašcendosu nebudem musieť zapísať.

  35. Škola by mohla byť v hustom lese, uprosted ktorého by sa vznášala veľká skala (škola by bola na jej vrchu).
    Z každej jej strany by tiekol vodopád (každý jeden by mohol niesť meno predmetu, ktorý by sa na škole vyučoval).
    Každý vodopád by ústil do jazierka s názvom Faliér, ktoré by opisovalo pôdorys skaly.
    Z lesa by viedli chodníčky, ťahali by sa cez jazero a nakoniec by viedli pod každý vodopád, kde by ďalej pokračovali do skaly vytesané schody až hore pred hlavný vchod školy.
    Škola by mohla vyzerať ako veľký opevnrený zámok.
    Mala by tri vežičky: jednu v strede – vysokú a štíhlu – bola by v nej riaditeľňa
    a ďalšie dve po stranách – trochu nižšie a užšie ako tá v strede – v jednej by bývali učiteľky a v druhej učitelia
    Dospelý by do školy chodili každé ráno ešte pred tým ako výjde slnko, odchádzali by keď bude slnko presne nad vežou riaditeľa/riaditeľky a do školy by chodili aj v nedeľu.
    Škola by sa volala ,,VICTIUS – ŠKOLA PRE TÝCH, ČO DOSPELI”.
    Predmety by mohli byť napríklad HEN – ako správne vnímať veci s optimizmom, TAM – ako nájsť podstatu vecí, TO – ako správne uhádnuť všetky hádanky a vedieť si odpovedať na rôzne otázky o živote, HEJ – ako sa vedieť vždy dobre zabaviť alebo ako sa dobre smiať, a tak ďalej…

  36. Volať by sa mohla škola Ročných obdobi..Keď je teplo bola by na vodnej hladine aby sa mohli deti schladiť a v zime by bola hladina zamrznutá tam by sa mohlo zase korčuľovať medzi tým by si deti užívali prejavy prírody ako vlnobitie-keď fúka vietor alebo krasne plavenie po kľudnej hladine
    Vyučovalo by sa písanie -píš ako počuješ (ako sa ti páči)
    Počítanie (ako ti to vide vždy je to správne)
    A hlavne jazyk ktorému by rozumeli všetky deti(tajná detská reč ) učiteľom by si boli deti sami každý by učil ostatných to čo vie on sám občas by určite naučili niečo aj dospelých ????

  37. KnihozrutkaMatilda

    V tejto škole by sa určite nemalo učiť predmety ako matika,fyzika a tak. Skôr by sa malo učiť strieľať z luku, loviť, kresliť portréty, variť a šiť. Niečo čo by sa v živote naozaj využilo. Škola by sa volala ŽIVOT. 🙂

  38. Temné dievča

    Ten predmet od “Bubusko”- píš ako počuješ sa mi veľmi páči =D Mohlo by tam byť aj “Ako byť navždy dieťa”.

  39. Škola by bola pod veľkou košatou morušou(stromová jahoda ľudove), aj tak by sa volala: Škola pod morušou Cez prestávku by stačilo ľahnúť si na zem, otvoriť ústa a plody moruše by padali rovno do úst. A predmety? Deti by učili predmet: Zahoď svoje starosti, Smej sa a tancuj, Ako si nájsť čas na vlastné deti, Nezabúdaj snívať, Fantázii sa medze nekladú, Ponáhľaj sa pomaly…

  40. podľa mňa by sa na tejto škole mali učiť dospelý ako sa zabávať a naučiť sa rozumieť detskému ale aj teenagerskému humoru
    tiež by sa tu mal vyučovať teenagerský jazyk.

  41. Na tej škole by sa dospelí učili konať dobro. Predmety: Priznanivosť-ako sa priznať, Dobrý deň-ako si zorganizovať deň,Vierovosť-ako veriť aj dôverovať,Neklamnosť-ako neklamať a Neotravnosť-ako byť milý a príjemný(-:

  42. na skole by sa dospeli učili vžiť sa do kože detí napr: ako sa cítia deti keď im dospelí vynadajú (niekedy aj keď za to nemôžu) atď. a mohla by s volať: zistite ako sa cítia deti

  43. Keď sa ten svet volá Pravdozem tak by sa tam mali učit hovoriť pravdu.
    Škola by sa mohla volať Škola Pravdy.
    Dospelí by sa mali učit teenagerský slang a tento predmet by sa volal Slangový Jazyk alebo Teenagerský Jazyk.

  44. Veľmi dobrá by bola škola, ktorá by stála na skale v tvare srdiečka a celá by bola pokrytá srdiečkami. Učiť sa? Čo to je? Nie, nie…slovo učenie tu nepoznajú. Poznajú lásku…lásku jeden k druhému, lásku k sebe samému lásku ku knihám, lásku k prírode, lásku ku zvieratkám, lásku, lásku a stále viac a viac lásky, nehy, porozumenia, aby bol tak svet v Pravdozemi krajší a láskavejší.

  45. Mohol by existovať predmet PRAVDOKLAMANIE. deti by sa učili hovorit pravdu, hoci by chceli klamať, alebo klamali tak, aby hovorili pravdu

  46. Keďže milujem prírodu , veľmi rád fotím a celkovo umenie je mi blízke , tak škola by vyzerala ako strom v ktorom by bolo mnoho tried . Napríklad: trieda fauna a flóra , trieda slušnosti , ekologická trieda ..

  47. Sloboda učenia, každý by mohol ísť na predmet, ktorý by sa mu pozdával a keby sa ho nechcel v konkrétnu dobu učiť? Nevadí, výuka je nepovinná, každý si pôjde tam, kam sa mu za chce. Možno sa naučiť snívať vo dne, alebo jazdiť na koňoch či iných bájnych tvoroch, žiť tým čím chceli byť, ponorili sa do svojich spomienok, pozreli by sa na svet očami malých detí, spomenuli si na dávne príbehy, kedy bolo ich srdce slobodné a oni zatúžili vrátiť sa tam, do ríše fantázie. Okrem týchto duchovných záležitostí by sa od detí naučili žiť slobodne, bez stresu,ktorý vytvára práca alebo iné nástrahy dnešného sveta. Prežili by svoj život na plno a začali by si uvedomovať každý prežitý ukamžik, lebo by bol presýtený nezabudnuteľnými chvíľami, plných magických okamžikov. Okremi iného by sa naučili tolerancii a že každý je iný a to je jeho prednosť. Učili by sa o tom, že každý má vo svete svoje miesto a že treba sa naučiť pomáhať, tomu druhému, všímať si vecí okolo seba, všímať si náznaky, ktoré sa ukazujú na tých najnepravdepodobnejších miestach. Učili by sa byť odvahe, byť samým sebou, lebo možno na to zabudli stali sa otrokmi, súčasťou stroja. Škola a práca im odstrihla krídla, vzala slobodu a tú slobodu by škola, kde vyučujú deti mala vrátiť. Vrátiť svet fantázie dospelým, lebo aj oni boli deťmi milujúcimi príbehy o odvahe, priateľstve, či vernosti.

  48. Myslím že každý jeden nápad tu bol výnimočný lebo každý čo tu je tak má fantáziu. Mnohý z vás tu napísali že by tam nemala byt skola v ktorej sa učí normálne. No uvedomme si. Som trosku veľmi realistická ale čo majú byt tie deti sprosté? Mal by tam byt predmet história pravdozeme. Naučili by sa o tvoroch čo tam žijú či žili. Bol by tam predmet ako sa brániť pred tými tvormi. Predmet kde by si všetci spolu sadli a hovorili by si pravdu. Samozrejme že ich všetko bude baviť. Chodili by vonku. Bola by to zábava.

  49. Dospeli by boli byt na začiatku otrávený z toho že majú chodiť do skoly no neskôr by sa zmenili a boli by ako deti. Hrávali by sa a boli by šťastný že sa vrátili do detstva ktoré je úžasne.

  50. Mne klasická škola vyhovuje, len predmety ma bavia, keby sme mali každý deň i informatiku.

  51. Škola by bola v Shrekovom dome. Písmená by sa písali obrázkami. Predmety by som dala prechádzkové v lese, lebo mám rada prírodu.
    Nový predmet by sa mohol volať milujem prírodu a každý deň by sme to mali aj s informatikou a s telesnou výchovou.

  52. Učili by ich ako vnímajú svet deti. Učili by ich čo robia dospelý zle a čo dobre. Učili by ich ako sa v živote zabávať bez peňazí, bez panovačnosti. Dospeli by zabudli na starosti ktoré mali predtým. Deti by ukázali dospelým že doma nie je čas na upratovanie lebo deti sa musia učiť. Ukázali by im aké ľahké je dostať poznámku a niekedy to nie je ani ich vina.

  53. JanulienkaLienka

    Škola by sa volala Vláda, a učilo by sa tam ako žijú a ako riešia veci princovia a princezné. Vyučovalo by sa na hrade a mohli by sa tam učiť aj dospelí.
    Nový predmet by sa volal Tancovačka. Na tom predmete by sa učili všetci tancovať.

  54. Podľa mňa by mal byť v škole výťah a viac prírody . A veľa tried.
    Novy predmet by sa volal Kve-Kvetinárstvo .A na tejto hodine by sa učilo o kvetoch.

  55. Škola by bola lietajúca, aby mala veľa miesta pre dospelých a názov by mohla mať PRAVDOZEMSKÁ ŠKOLA.
    Mali by sa tam učiť o pravde a o láske, proste o emocii. Ten predmet by sa volal emócia.

  56. Ja by som chcela, aby škola bola v lese. Bola by vysoká a široká, nafukovacia. Pridala by som predmet Prírodopisné lesy. Učili by sme sa o zvieratách, ktoré žijú v lese.

  57. Škola by bola na lodi. Keďže aj znak CH ked sa na to pozriem zboku vyzera ako lod s dvoma plachetnicami

  58. A učili by sa v tej skole na lodi ako riešiť problémy ale nie cez päste a nadávky ale normalne ako si to vysvetlit

  59. Škola by sa volala: ŠKOLA DETÍ
    Predmety:1.Flóra-príroda/biológia
    2.Fauna-o zvieratách, v každej triede bude zviera symbolizovať charakter ľudí ktorý sú tam zaradený
    3.Social-bude sa učit o sociálnych sieťach ako ich používať
    4.Knihomol-hodina pre čitateľov a milovníkov kníh(nie je len pre dospelých????)

  60. Do tried by sa zaradovalo podľa charakteru.
    V každej triede by bolo zviratko ktoré by vystihovalo vlastnosti a charakter žiakov

  61. Škola by sa nachádzala pod vodou v takej veľkej vzduchovej bubline a volala by sa SIFÚNO (Super, Impozantne, Fantasticky, Úžasne, Najlepšie, Ohromne) a vyučovali by sa predmety ako napríklad:
    Vkpvk – štúdium skamenelín
    Mz – umenie (výtvarné, hudobné,…)
    Empt – citlivosť a jej opaky
    Šprt – všelijaké športové aktivity
    Všbcn Zkld – základy Mat, Sjl, Inf,…

  62. škola by sa volala škôlka pre dospelých
    škola by bola na lietajúcom ostrove ktorý by sa volal ostrov drakov
    predmet by sa volal Ako kričať
    a predmet by sa vyučoval v dračom hrdle.

  63. škola by sa mohla volať Liwiad (life whit a dog) a učilo by sa na nej o psoch a o tom ako žiť so psom
    Predmety: Doggy life (psí život)- učenie o tom ako žijú psy
    Dog care (starostlivosť o psy)- učenie starostlivosti o psy
    Practical dog care (praktická starostlivosť o psy)- prechádzky, kúpeľ, výcvik, podávanie jedla…

  64. Volala by sa BYFLOŠ LOOHCS (SCHOOL ale naopak) a boli by tam tieto predmety:
    – BYFLOŠ VEDA : učenie pre byflošov
    – JEDOCHINA : ako jesť cudzie jedlá

    Teraz nemám čas potom toho viac napíšem.

  65. Škola by sa volala Mladá Vláda,a učili by sa v nej tieto predmety:
    FASOH (fantasy sloh)
    MIXHIT(mixivanie hitov)
    BLAVY(bláznivé vymýšľanie)
    RAPOČIT(raperské čítanie)
    PSIAREČ( proste psia reč).

  66. Škola by sa mohla volať MEZODVARP (naopak pravdozem) a predmeti by boli
    Výtvará
    tancovanie
    jazdenie na koni
    virabanie sladkosti
    plavanie
    cestovalo by sa po pravdozemi
    a chovali by tam vela zvieratá
    a miesto by bolo pobrezie mora

  67. Podla mna by ta skola mala byt nalietahucom ostrove na, ktory by sa dako dostat nejakym mostom a ta skola by sa mohla volat SOREMYCH????????

  68. George McLearis

    Táto škola by sa mohla volať (neviem) ale mohlo by sa tam učiť : ako si dobre a rýchlo postaviť dom na strome v jaskyni atď. Ako správne vycvičiť rôzne bytosti, ako si pestovať pavúčie kvety a ako správne nájsť kremničitan olovotský

  69. Škola by sa volala: Lietajúca Akadémia.
    Boli by tam dvojposteľové izby a trojposteľové izby.

  70. Škola by sa volala Škola múdrosti a učili by sa tam predmety : Tolerancia, Ako nadchnúť druhých a potom Ako si usporiadať deň. Stála by na veľkej lúke a na nej by bolo strašne veľa možností čo robiť.

  71. škola by bola na levitujúcom ostrove ktorý sa volá Lomokced (odzadu deckomol) a škola by sa volala Alokšonzálb (odzadu blaznoškola) a predmety by sa vyučovali: lukšípoctvo (strieľanie z luku)
    šrm(šerm)
    zvieratológia(starostlivosť o zvieratá)
    rastlinológia(starostlivosť o rastliny)
    musicológia(hranie na nejaký nástroj alebo
    spievanie)
    tra (vytvarná- art odzadu)
    heb(beh odzadu)
    tropš(šport odzadu)
    tvorivka(vytváranie a stavanie vecí)

  72. Tak sa mi to páči

    Škola by sa mohla volať ZAHRARA (ZA- zábava, HRA- detské hry, RA- radosť). Nachádzala by sa v malej dolinke obklopenej lesmi, v Pravdozemi. Bola by to staršia útulná budova, ale všetci by v nej mali pocit, že je nová a moderná. Nachádzalo by sa v nej 6 tried a v každej triede by sa učil iný predmet:
    1. strata dospelého zmýšľania ( strato ideológia )
    2. náuka detských hier ( náhra )
    3. vytvorenie priateľstiev ( friendsfind )
    4. náuka detskej tvorivosti ( vymýšľovanie )
    5. získavanie nových nápadov, ako nebyť nikdy smutný ( nesmuť )
    6. ako nedospieť, prípadne dospieť lepšie ale v duši byť navždy dieťa ( znovarast)
    Po vychodení základných tried by mal bývalý dospelý byť šťastnejší a mal by pochopiť, že byť dieťaťom je to najkrajšie v živote. 🙂

  73. Škola by sa mohla volať SCHOOL FOR PARENTS a vyučovať sa môže sledovanie , rozprávanie vtipov a zabúdanie na detské povinosti.Škola stojí na opustenom ostrove kde sa bude dochádzať jednorožcami.Tá škola bude mať tvar hradu.

  74. Škola by mala byť nad oblakmi s názvom Hlava v oblakoch (vyucovat by sa samozrejme malo iba pri západe slnka) a mala by mať tvar mydlovej bubliny. Učili by sa tam predmety ako optimizmus, ,,nádejovanie sa” , predstavivosť

  75. Mišel Kepko Rožková

    škola by sa volala: všetko má svoj vtipný zmysel
    Vyučovali by sa predmety-
    1. čo je dnes cool- vyučovalo by sa to štýlom že deti by ukazovali najnovšie štýlové novinky – (napríklad- hádvaofón- čo je mobil s využitím takým, že funguje ako väčšina mobilov, ALE keď je vonku teplo, zapne funkciu kedy Vás osvieži vodou, alebo sa Vám dá napiť…) Deti by tento skvelý zázrak (teda hádvaofón)dospelým ukázali a dospelí by hádali na čo sa používa. Kto by uhádol, dostal by jahodnotku- v preklade jednotku :-).
    2. Ako si vyrobiť svoj vlastný gauč
    Hodiny na ktorých by sa tento predmet vyučoval by sa vyučovali týmto štýlom- Každý by si vyrobil svoj vlastný gauč- vymyslel by mu vlastný nový druh farby,- (napríklad grepfialozelenú( jej odtieň si vymyslite)),vlastnú výzdobu a nakoniec aj vlastné meno 🙂 To najlepšie, ale nakoniec… Tento vyrobený gauč(teda v čase kedy bude vyrobený už to gauč nebude- bude sa možno volať “gaučktorémumenovymyslelamišel”) si budú môcť doniesť na hodiny “ako si vyrobiť svoj vlastný gauč” a budú na ňom sedieť , ležať, stáť,…… Kto vie… bude to len a len na kreativite dospelých. Tým pádom, toto sa bude hodnotiť na hodinách výroby svojho vlastného gauču- Kreativita.
    3. Nezodpovedané otázky
    na tomto predmete by si dospelý odpovedali na otázky formou vtipov… Neviem či chápete, ale prebiehalo by to asi takto: Niekto by sa spýtal otázku a jeho spoluhrák (teda spolužiak) by mu jeho odpoveď zakomponoval do vtipu 🙂 Takže by z toho vznikla hodina plná smiechu 🙂 Mimo toho “spoluhrák” preto, lebo celá “všetko má svoj vtipný zmysel” (škola) by bola myslená ako hra v ktorej sa majú všetci zabaviť a niečo naučiť 🙂
    Predmet ” čo je dnes cool” by sa vyučoval v Loncoole ( teda v meste v ktorom je všetko “cool” ) V meste by boli všetky novinky ku zakúpeniu aby si ich mohli dospelý po hodinách kúpiť.
    Predmet “vyrob si svoj vlastný gauč” by sa vyučoval v gaučolande ( teda v zábavnom parku plnom gaučov a Z tých gaučov by boli vytvorené dráhy a atrakcie )
    Predmet ” nezodpovedané otázky” by sa odohrával vo vesmíre- lebo vesmír je jedna veľká nezodpovedaná otázka…

  76. tigrica Ivanita

    Škola by sa mala volať kráľovstvo detského učenia a mala by byt v tvare letiaceho šípu ,a mali by sa tam učiť predmety ako lietanie ale hlavne luštenie rebusov a hlavolamov, hodina vtipov .

  77. Čierny panter

    Škola by sa volala Hradla. Vyučovali by sa predmety ako: Hračkoveda, Pohni sa, atď. Bolo by niekoľko klanov pre deti. Každý by mal stanovy a logo. Našim by bol Unicorn.

  78. Ahojte
    Škola by sa volala Pravdoškola.
    Učilo by sa tam päť predmetov
    1. Fantázia
    2. Hranie
    3. Rešpekt
    4. Nehádanie sa
    5. Vtipy

  79. Škola by sa volala SCHOOL FOR ADULTS učenie by sa učilo- naučiť rodičov ako sa majú správať ku svojim deťom, robenie si čo chceme atď….. Škola by stála v oblakoch- do školy by sa chodilo lietadlom… Mala by tvar VAJCA

  80. Škola:ZŠ Pravdova1
    Rozvrh:
    Po: sledovanie olympiády
    Ut: Náuka etikety
    St: Jazdenie
    Št: Opakovanie
    Pi: Výplata pre učitela

  81. Škola by mala byť v lese, volala by sa Pod starým dubom. Rozvrh by mal vyzerať asi takto :
    Pondelok strieľanie z luku a čítanie o rastlinách. Utorok čítanie Gréckej mitológie. Streda jazdenie na koni a maľovanie. Štvrtok geografia. A v Piatok bojove umenia alebo lezenie na lezeckej stene a cudzí jazyk

  82. Škola by mala byt na kopci a malo by sa tam učiť klamať . Volala by sa veľký učia malých

  83. Rodičia by sa mali v škole učiť robiť neporiadok. Veď oni to vôbec nevedia. Vždy všetko iba upratujú a zaberá to príliš veľa času. Umenie robenia bordelu je veľmi dôležitá schopnosť ktorú by mal každý ovládať. Ako ďalšie čo by sa mali dospelí naučiť je smiať sa a zabávať sa. V škole by bola špeciálne miesto vyhradené iba pre Akadémiu smiechu. A ako posledná vec mi napadla padanie. Pamätáte si aj vy na to, koľkokrát ste spadli ako malí na bicykli? Dospelí to už vôbec nevedia. Vždy robia iba to, čo pokladajú za bezpečné a overené. Pre mňa bola veľká zábava keď som sa z našej strmej ulice spustila úplne dole. Síce som nezbrzdila, ale stálo to zato. Dospelí už také NAOZAJ zábavné veci nerobia. Musia sa naučiť vyhľadávať takéto dobré miesta.

  84. Názov školy – Smajlik
    Učiť by sa mohli predmety –
    1.Skrutka (montovalo by sa všeličo)
    2.Vareška (ako si urobiť v kuchyni jedlo i maškrty a nezabudnúť pritom po sebe upratať)
    3.Motyčka (čo všetko sa dá vypestovať v záhrade)

  85. Rodičia by sa mali naučiť: vymýšľať, vystrájať, len tak sa rehotať na hocičom, mali by sa naučiť, ako jesť zmrzlinu a byť od nej až za ušami, mali by sa naučiť skákať po blate a hrať sa tak, že za hodinu budú ako prasiatka, mali by povinne pozerať s deťmi rozprávky, mali by sa naučiť snívať, veriť v zázraky.
    Škola by mala byť vysoko v horách, na najvyššej hore, skoro až v oblakoch, odkiaľ by bolo vidieť strašne ďaleko. Mala by sa volať DOŠKA – ako dospelácka škola.

  86. Predmety – hranie,počasie a rozprávanie.Škola by sa volala Hrajka .Škola by stála na najväčšom vrchole , ktorý končí v mrakoch. Škola by bola domček pre škriatkov.

  87. Moja škola by sa volala Vyberavá škola .Žiaci by si mohli vybrať svoje predmety. Nový predmet by sa volal hodinkarsky predmet a v ňom by sa opravovali hodinky.

  88. Škola by sa mala volať Škola hrou pre dospelych.
    Škola by mala vyzerať, ako priesvitny dom na vode, kam by sa dalo prejsť cez hnedý drevený most.
    Dospelý by sa mali učiť predmety:
    1. Lietanie
    2. Točiacu slivku vo vzduchu
    3. Vyrábať nálepky
    4. Dorozumievať sa s deťmi bez kriku a hádania sa
    5. Učiť sa zvieraciu reč
    6. Vyrábať svetlo bez lampy

  89. Škola by sa mohla volať veci čo sa zídu.
    Škola by mohla vyzerať ako roskvytnutá ruža.
    Na 1. hodine by sa učili lietať.
    Na 2. hodine by sa učili pokusy.
    Na 3. hodine by spali.
    Na 4. hodine by sa učili vyrábať vodu.

  90. Škola by mala byť vo vesmíre a volala by sa Vesmírna škola. Vyučovala by sa tam informatika a hrali by sa tam STAR WARS. Ďalším predmetom by bolo plávanie a cestovanie po mliečnej dráhe. Robili by sa výlety na iné planéty.

  91. Moja škola by bola veľmi pohyblivá a flexibilná. Chodilo by sa učiť do “terénu” o jaskyni do jaskyne, o hradoch na hrad, o Slovensku cestovaním po SLovensku… taká Cestovateľská škola – Pohybom za poznatkami.
    Nový predmet by sa volal Hádankovo. Žiaci by písali, kreslili, riešili hádanky o tom, čo sa naučili počas dňa.

  92. Moja škola by sa mala volať škola Detských Predstav tato školy by bola všetkými farbami pokrytá aj zvnútra aj zvonka a vyučovali by sa
    1.hodiny spanie a popisania čo sa nám snívalo a cvičili by sme si pamäť
    2.hodina učenie sa na ľubovoľných hudobných nástrojoch
    3. Hodina varenia všelijakých tort a zákuskov
    4.dodina kde sa bude učiť dramatická časť ako napríklad v divadle
    5. Hodina učenia dospelých sa baviť s teenedzermi

  93. Tato škola sa môže volať Rob čo chceš a učiť sa tam bude o jakej chceš a aky predmet aky chceš a odíst možeš tiež kedy chceš

  94. Hmmmmmmm…
    Už viem škola sa bude volať škola zábavy
    bude sa tam učiť vytvára výchova a YouTube -výchova

  95. vyucovat sa bude v skole ktora bude visiet na lietajucom šarkanovi.
    predmety 1.fantaziologia budu si predstavovat fantazijne veci. 2.smiechotologia budu sa učit smiat z kazdej blbosti. 3.blaznologia budu sa ucit blaznit a hrat sa. skola sa vola šakastrol.

  96. Skola sa moze volat Fantazmagoria a predmeti tam budu1.zmizni zo skoli 2.usmevologia3.fantazologia4.stoparcina skola bude v jaskyni

  97. Škola sa môže volať Škola fantázie. Svoj tvar mení podľa toho, aká je hodina
    Hodiny:
    1. hodina: Relax, oddychuje sa a dospelí spomínajú na detstvo (škola sa podobá na vankúš)
    2. hodina: Hračka, dospelí si už spomenuli a hrajú sa s hračkami (škola sa podobá na hračkársky vláčik)
    3. hodina: Knižka, čítajú sa knihy (škola sa podobá na knihu)
    4. hodina: Slovíčko, dospelí sa učia nekričať na deti (škola sa podobá na slovnú bublinu)

  98. George McLearis

    POKUS ČÍSLO DVA ???? : Mohla by vyzerať ako obrovský teleskop obkolesený veľkými cukríkmi, predmety by mohli byť používanie technológií (to pre starších pretože jak sa hovorí počítač je pre dospelích nepotrebný kyslík ( vymyslená metafora)) potom napr. Jedenie jedál s obsahom veľa sacharidov atď. Chovanie rôznych bytostí (aj keď to dosť robia aj dospelí, ale vymyslení predmet????) potom každodenný predmet, robenie neporiadku a potom klub spáčov, klub srandistov (aj dospelí sa musia baviť) a klub ničoho (pointu si vymyslite sami) Ďakujem

  99. Názov školy: Vírus-Várus
    Predmety: Zabúdanie domácich úloh, Vystrájanie, Vykrikovanie, Telesná-Chodenie po úzkom lane,Výtvarná-Kreslenie obrazom fúzy, Matematika: Rátanie cukríkov, Dejepis-Vymýšľanie príbehov o ich učiteľoch.
    Mala by byť na veľkom a ostrom vrchu z ktorého by sa dospelý učili lietať.

  100. Vavrína Malinového Súmraku

    Pravdoškola
    Podobá sa na to, čo mal človek najradšej v detstve.
    Predmety:
    Kreslenie pekných spomienok
    Tolerancia
    Chápanie detí
    Plnenie detských snov
    Voľný čas
    Kamarátenie sa

  101. Škola sa bude volať Zaži dobrodružstvo a bude sa učiť na vode v dáždnikoch ako v loďke.
    1.predmet – časko – dospelí sa budú učiť venovať viacej sebe a nájsť si na seba čas
    2.predmet – smieško – dospelí sa budú učiť smiať a rehotať
    3.predmet – fantazko – dospelí sa budú učiť myslieť fantazijne spievať s lepidlom alebo s kefou a pod.

  102. Škola by sa mala volať Dospeluč
    1. hodina Natáčanie – dospeláci sa učia o natáčaní videí
    2. hodina Výcvik – dospelí sa učia poslúchať
    3. hodina bungee jumping – dospelí skáču bez lana s topánkami s očarovaním dopadu ako pierko
    Škola bude v inej dimenzii, ktorá sa volá Vzduchozem.

  103. Škola by mohla mať názov Škola múdrych detí. Bola by na vysokom kopci, týčila by sa ponad krajinu a bola by v tvare pestrofarebného zámku. Deti by učili dospelých:
    – nájsť si čas na zábavu
    – smiať sa spolu s deťmi na každej hlúposti a uvoľniť sa
    – spoznávať liečivé rastliny
    – spievať a hrať na rôzne hudobné nástroje
    – snívať
    – hovoriť pravdu
    Dospelí by dostávali šatky v rôznych farbách, podľa ich úspešnosti v učení.

  104. Škola by sa mala volať Akadémia zábavných výziev. Predmety by mohli byť napr.
    Vymoučenie v preklade že deti učia dospelých na vymoženostiach ako je napríklad mobil, tablet, počítač atakďalej. Ďalšia hodina by mohla byť Gymnastika deti by učili dospelých robiť gymnastiku???? potom by mohla byť Usmiedina deti by učili dospelých častejšie sa smiať???? ďalšia by mohla byť Zábava deti by učili dospelých zabávať sa ????????

    1. A ešte som zabudla že by sa tá škola nachádzala na krajíčku cesty kde by si ju každý všimol

  105. Liana Velebírová

    Takže
    1.hodina Prankov
    2.hodina na to čo dospelí zabudli
    3.spoznavanie zo zvierat mi
    4. Hrajeme hry Pou, eyes , subway surf, fornite . Minecraft

  106. Mala by sa volať múdrejšie sú deti
    1. Učenie na mobile
    2.Hranie hier
    3 jazdenie na hoverboarde
    4.jazdenie na pennyboarde
    4

  107. Škola by sa mohla volať: AKADÉMIA Pravdoslava I. pre dospelých (Pravdoslav I. bol 1. panovník Pravdozeme)
    Mala by tvar bubliny a vznášala by sa nad Bublinkovým jazierkom.
    Predmety by boli:
    FANTORIKA- pre rozvoj fantázie, snívania a premýšľania
    KREATOGRAFIA-maľovanie, kreslenie a kreatívne činnosti
    POHYBKA-pohybové a športové aktivity a súťaže, lozenie, skákanie a tancovanie
    ODVAHOVÁ NÁUKA-smelosť, odvaha vo všetkom, prekonanie strachu a úprimnosť
    HOBBYLKA-rozvoj svojích koníčkov
    ADVENTOGRAFIA-zážitky, dorodružstvá a výlety
    LIETANIE-vyskočiť z bubliny a lietať…

  108. -fantazírovanie-
    Dospelí by sa učili vymýšľať rôzne neuveriteľné a nepredstaviteľné veci, ktoré by sa vyrábali hneď ako by si ma nich pomysleli. Takýto predmet by bol pre nich aj veľmi užitočný lebo niektorí dospelí myslia len na zbytočné veci a nechce sa im nič vymýšľať.

  109. hodiny: krotenie zvierat, hodina emoji,
    škola: puniverzita ( p ako Pravdozem) pennapasta ????

  110. Bola by to pavúčia sieť a dospelí by sa tam učili nie z učebníc, ale z kusa papiera ku ktorému dostanú vŕbový prútik a tým si budú kresliť mapu Pravdozeme ako DÚ.

  111. Chcela by som aby sa škola volala Chymerosová škola a boli by tam predmety : ako vycvičiť draka,ako sa naučiť PERFEKTNE lietať,ako sa naučiť vnímať hudbu.

  112. škola v kupacej pene
    predmet:hodina mudrosti , plavania , neklamania , vyrabanie slizu

  113. Predmety: hodina pravdovravnosti, hodina carovania, hodina premienania, hodina sportov, hodina splynutia, hodina dobrosrdecnosti. Nazov: School of true. Na akom mieste: mala by stat uprostred ostrova, alebo by mohla levitovat.

  114. Škola by sa mohla nachádzať v oceáne, pod morskou hladinou,do vnútra by sa vstupovalo dlhým tunelom. Vyučovať by sa mohli napríklad hodina zábavy,jazdenie na rybách pod vodou,každý by mal oblek a jazdilo by sa rybách z pod mora,ale neboli by to len také obyčajné ryby ale mohli by byť dokonca až nebezpečné,každý by si nejakú musel najprv vycvičiť a chytiť a to teda nebude ľahké!

  115. Škola by mohla byť umiestnená na planéte Saturn, mohla by sa volať Akadémia Saturnia. miesto: Vesmír.

  116. Vstup do školy by sa nachádzal uprostred púšte. Mal by podobu jazierka. Skočením do malého jazierka by ste sa ocitli na školskom dvore. Bol by posiaty pestrofarebnými kvetmi. Školu by predstavoval ten najvätší strom na svete. Každý konár by mal inú miestnosť. V jedálni by sa podávali iba jedla, ktoré si tam vyberiete. Učilo by sa tam liezť po úplne všetkom. Boli by tam aj hodiny vnímania prírody a rozprávania sa so zvieratami.

  117. Do skoly by mohli chodit aj ine tvory ako ludia a skola by mala byt prilepená na velkej stene, na ktorej by bolo velmi vela poschodi.
    Predmety by mohli byť: čo najrýchlejší útek, športy, rap, beh cez prekážky

  118. Škola by mohla byť uprostred lesa vo veľkej tme. Predmety: odviazanie sa,robenie školských úloh

  119. Mali by tam predmety:
    Zábavná hra – na hodine by sa len hrali
    Počítačová hra – hrali by sa na počítačoch
    Vonkajšia hra – boli by vonka a hrali by sa
    Starostlivosť – obsluhovali by učiteľov – deti
    Zverohra – nosili by si do školy plno zvieratiek od anakondy až po netopiera
    Hudbohra – hrali by na hudobných nástrojoch

  120. Šimon Kirňak

    Škola by stála niekde medzi realitou a fantáziou. Pre každého by vyzerala inak, podľa pocitov. A učili by sa v nej: Úprimnosť, Iracionálne myslenie, Predstavivosť, Schopnosť spriateliť sa z ľuďmi, Schopnosť hrať sa…

  121. kralovna-tienov

    nazov skoly: ABRAKADABRA
    predmety:
    NAUKA O BYTOSTIACH
    NAUKA O SLADKOSTIACH
    MUDROSTI HIER
    STAROVEKE HRACKY
    HERECTVO
    NAUKA O TANCI A HUDBE
    PRADAVNE PORTALY
    miesto: na velikánskom strome, fantazijná planéta

    mohla by byť neviditeľná

  122. Názov školy: magická akadémia

    Predmety napr. : lietanie na jednorožcoch,čítanie myšlienok,
    veštenie a šmýkanie sa po dúhe

    Škola by mohla byť obrovská budova a
    ako strechu by mala obrie listy.Vchod by strážili draci

  123. Názov školy: NEUVERITEĽNÝ VESMÍR
    Nachádzala by sa v ďalekom vesmíre v čiernej diere.
    Predmety: archaizmy vesmíru, vymyslené súhvezdia, ako lietať vo vesmíre bez rakety a žiť tam bez skafandra

  124. Škola v mojej fantázii sa volá – Škola Koníčkov. Vyučujú sa v nej iba obľúbené činnosti ako napríklad. Stavanie Stavebnice Lego, Kreslenie len takých vecí ktoré sa nám páčia, Športuje sa len ping pong. Zakázané sú písomky, testy a známkovanie. Prvá hodina je povinná a na nej sa spí. Na druhej sa rozpáva so susedom v lavici. Na tretej si robí každý čo chce. Na štvrtej sa hraje ping pong a výherca vyberá čo sa bude robiť na dalšej hodine. Do školy sa chodí výťahom do stredu zeme, kde rôzne bytosti. Okolo školy je postavené 3D kino, tobogány, a disneyland.

  125. Ohnivá päsť

    škola by sa nachádzala uprostred čistinky v strede lesa a mala by tri fakulty. Učilo by sa tam hrať s legom, šprintovať a vymýšľať vtipy.

  126. Škola sa volá ŠKOLA Z JAHODOVEJ PENY. Školu v tvare veľkej jahody drží školník obor a stojí v jahodovom záhone a nesmie pošliapať jahody, lebo mu stará pani Krákorová vypráši tričko. Keď prídu dospelí ,,žiaci” školník zloží jednu ruku a od prstov po rameno ma vytetovaný rebrík (samozrejme má tričko s krátkym rukávom :* ) PREDMETY: Kvetoveda – biológia len tam kvety skladajú ako puzzle-otrhnú kvet a ten na dotyk reaguje tak,že sa premení na krabičku s puzzle. Telotelo – šplhajú po stromoch nie po tyčiach,chodia po mostoch v žiadnom prípade nie po kladinách, neskáču cez kozu ale cez jeleňa a musia dávať pozor aby sa nezachytili o parohy.

  127. Škola by mohla byť loď a mohla by sa volať MŠZ˙ Morceánia. Predmety by boli napr. Nenudenie, namiesto telesnej Objavovanie podmorských hlbín …
    ˙Morceánska Škola Zábavy

  128. Predmety:
    Hranie – hodina, kde sa budú učiť hrať sa
    Lesupomoc – budú sa učiť ako pomáhať lesu a starať sa oň
    Bez mobilu – ako prežiť bez technológií
    Vychdetí – ako vychovávať deti
    Názov školy: ŠKOLA NAOPAK, nemala by pevné miesto, ale lietala by po nebi.

  129. Nezábudkové oko-1303

    Škola kde deti učia dospelých

    Škola kde deti učia dospelých by sa mohla volať school adults = shoodults. Škola by mala byť v Pravdozemi blízko Kamennej rieky vznášajúca sa na lietajúcom ostrove. Mala by mať tvar obrovského zámku s modrými vežičkami. Mala by byť telovo sivej farby a mala by mať 365 okien plus jedno by sa objavovalo raz za 4 roky, 12 vežičiek a 4 vchodové dvere.
    Predmety:
    Magic + science = Magience = magická veda v ktorej sa učia zaklínadlá
    Animals + science = Animience = veda, ktorá sa zaoberá zvieratami, skúma ich, pozoruje a učí sa k nim správať
    Creative + art = Creativart = učenie ako byť stále tvorivý a šikovný pri tvorení nových vecí
    Elements + skill = Elemeskill = učenie, ktoré sa zaoberá zručnosťou v elementoch
    Sight + look = Sighook = učenie ako správne ovládať zraky ako napríklad temnozrak, ostrozrak, múrozrak, tieňozrak, svetlozrak,
    Courage + daring = Couraring = učenie ako nájsť odvahu, smelosť a prekonať svoj strach

  130. Škola by sa mohla volať Čaroškola a nachádzala by sa v cirkusovom stane.
    Deti učia dospelých čarovať
    Predmet: Čaro úsmevu
    Predmet: Pravdomluva
    Predmet: Chránológia sveta
    Predmet: Náuka o grgoch a prdoch
    Predmet: Zábavnohra
    Predmet: Kakofonická výchova

  131. A tiež by mohla byť na oblaku nad Morceánom vchádzalo by sa do nej na oblakoch, ktoré by slúžili ako výťah.
    Predmety by mohli byť: učitelia:chlapci by učili pohni kostrou-lezenie na stromy, skákanie z výšok, chytanie motýľov alebo ako porušovať pravidlá; učiteľky:dievčatá by učili ako nebyť staromódny alebo používaj fantáziu
    Škola by sa volala CLOUDY IN THE SCHOOL alebo po Slovensky Oblačno v škole

  132. Táto škola by sa mohla volať ŠKOLA SNOV.Bola by na osrtrove cukrovej vaty.

    1.TV-nie ako normálna telesná ale pozeranie telky
    2.Kúpaňohranie- išli by sme na kúpalisko a bláznili sa
    3.Tvorenie- tvorili by sme
    4.Záhrada- išli by sme von a ukáyali dospelím čo príroda znamená pre nás

  133. Škola by sa volala Škola snov
    Mod-tam sa budeme učiť modelovať z hmoty, plastelíny….
    Trh-žiaci sa viac učia o povolaný ktorý chcú

  134. Škola by sa mala volať škola Bláznov. Mali by tam byť predmety ako :
    korčuliarstvo tam sa budú dospelí učiť korčuľovať
    skrášľovacia hodina tam sa budú dospelé ženy učiť líčiť a česať.
    šialenia tam sa budú dospelí učiť šaliť
    A ta škola by mala byť na veži kde bola Zlatovláska .

  135. NAJLEPŠIA ŠKOLA
    – vyzerala by ako srdce, na mieste zvanom Lahôdkovo 570
    Vyučovala by sa tu lukostreľba, jazda na koni, gymnastika (môže byť aj všetko naraz – predmet by sa volal lundonia), ďalej spevománia, jazykoveda – vo veľkej hale by všetci vymýšľali nové slová, gryflikádia – robenie pokusov, bude tam aj skladnička – sklad hier z celého sveta, a ochutňováreň nových jedál

  136. Akadémia Luz

    Starodávny hrad nachádzajúci sa v horách, obklopený lesom a vodopádmi. Predmety sú rôznorodé, dospelí si môžu vybrať od výuky rôznych druhov bojového, tanečného či výtvarného umenia až po hodiny relaxácie v prírode, športu či jazykov. V tejto škole si každý môže nájsť to, čo ho baví. Škola by poskytovala aj možnosti cestovať do iných svetov, krajín… Spoznávať nových ľudí, nové zvyky. Pomáhala by dospelým naučiť sa niečo nové, obnoviť ich fantáziu, na ktorú pomaly padá prach, ukázať im nové obzory…

  137. Chymerosova škola sa nachádza v Dúhovom meste.
    Učí sa tam dúhovopis, vodopis, dúhová výchova, lesná informatika, chymetika.

  138. Pravdozemská škola
    Sídli pri lese.
    Predmety sú: pravdozemepis, pravdozemský jazyk.

  139. učenie detí ako a čo sa dá robiť s telefónom a aké su nové telefóny , akú majú výhodu a nevýhodu a tak ďalej… Volala by sa tá hodina : telefonika

  140. Alokš by sa volala a učili by sa tam predmety:
    Umenie
    Lietanie na drakoch
    Jazda na dinosauroch
    Akitametam
    Pravdozemština
    Cudzie jazyky podľa výberu
    Éndorírp vedy (chémia biológia geografia fyzika)
    Tanec

  141. Natália Hobľáková

    Škola bude sídliť na oblakoch. Bude sa učiť dračtina, lietanie na pegasoch a chov fénixov.
    Bude sídliť v budove v tvare draka .

  142. škola:Lampoo
    predmety:vypoť to!-cvičenie na spotenie
    trénuj-sleduj-trénovať sledovanie
    hranice a dospelí-slušné správanie

  143. Žeravý kameň

    Na konci škoľského roka by sa rozdalo vysvečenie spievali by a tancovali a ako zlatý klinec programu by 9 ročná riaditeľka podpálila školu.

    1. Ahoj Žeravý kameň, tu Johanka Lupková, v druhej výprave mám nové meno Juela. Ako to myslíš, že 9 ročná riaditeľka podpáli školu?

  144. Predmety: opaľovanie na slnku, jazda na delfínoch,výchova na užívanie, jarnoletná výchova, jeseňozimná výchova… : )

  145. Stále zimomriva

    Škola by sa nachádzala v továrni na šľahačku v zelenej farbe na dúhe a vyučovala by sa tam aklimencia a pestovanie dreva či rôznych nerastnych surovín

  146. George McLearis

    Hmmm… Škola by bola dom s kotvou a okolo nej by boli smerovky. Malo by to niečo spoločné s Chymerosom, logicky.

  147. Škola: škola za horou, iba deti a dospelí, čo by tam chodili by vedeli kde to je a čo to je, boli by tam veľké miestnosti s obrovskými oknami, boli by tam včelomotýle a zbierali med zo stien, vonku by bol sladkosťový svet, čokoládový potok, akváriový svet, kde by sa iba plávalo a plávalo, boli by tam tobogány Predmety: Netopierčina-učí sa tam hovoriť ako netopiere, Kvetokurčina – učí sa tam kúriť kvetmi, Veterinozveračina – učí sa tam robiť veterinu a starať sa o zvieratká, Žaboskok- učí sa tam skákať ako žaba , Kameňomatika – iba počítanie s kameňmi, Vetroletčina – lietanie vo vetre, Pravdokreativita- keď si niečo vymyslíš v hlave, stane sa to pravdou, Tancoludčina – tancovanie ľudoviek

  148. Škola : iba pre chlapov, bude tam 50 stolných futbalov, bude čiernobiela, pôjde sa tam tajnou uličkou, cesta trvá 5 dní, aby bolo 5 dní prázdnin, bude tam kaplnka pre 200 ľudí a parkovisko, tam by sa učilo ako jazdiť na aute
    Predmety: Zlatokamenština – učilo by sa o všetkých drahých kameňoch na svete, Huboština-ktoré huby sú jedlé a ktoré nejedlé, Chlebčina – ako sa vyrába chlebík, Kvetinárčina- o všetkých kvetinách na svete a ako sa o nich starať, Osamelčina – učilo by sa, kedy máš byť sám a kedy nie, Vtáčina- o vtákoch, Vodozdravčina – ktoré vody sú pitné a ktoré nie, Historčina o histórii, Nevidčina – čítať aj keď nevidíš, Egyptský jazyk, Havčina – kedy je havino nahnevaný a kedy nie

      1. Ahoj Fictus, keď sa chlapi zaľúbia do dievčat a dievčatá do chlapov, tak sa budú venovať viac sebe a nie škole,preto som vymyslel školu pre chlapov.

  149. Mali by sa tam vyučovat predmety ako: predmet pokusový, predmet priateľstva, predmet hádzaci ( niektori dospelí nevedia hádzať predmetmi, tak deti ich to budu učiť.), predmet lesný (učili by sa tam mať radi les). Škola by sa volala “Bláznivá škola” a nachádzala by sa hlboko pod zemou.

  150. Podľa mňa by sa tá škola mala volať: “Čudesná škola pre dospelých.” Stála by na lietajúcom kopci, ktorý by sa volal “Čudesná hora”. Budova, v ktorej je tá škola je ako veľký hrad, ktorý by mal najväčšiu vežu ako miestnosť prvého riaditeľa školy, toho , ktorý ju zariadil. Mali by sa tam vyučovať tieto predmety: Cirkusová hodina, nad ďalšími predmetmi porozmýšľam a dopíšem zajtra. 🙂

  151. Škola Západu Slnka by stála na mori v podobe lode, študenti by sa tam dopravovali na člnoch a vyučovali by sa tam nasledovné predmety:
    1 – Svetelná figurácia – chytanie slnečných lúčov sieťkou na motýle, neskôr ich spracovávanie na rôzne účely. Dá sa z nich modelovať, používať ich na odvary a vyrábať z nich užitočné predmety. Napríklad, keď ponoríte vymodelovaný predmet do vody zmení sa na sklenený, ale nebude sa dať rozbiť.
    2 – Aerodynamická výchova – vďaka Svetelnej figurácii si študenti vyrobia krídla a hrajú rozličné pohybové hry, učia sa lietať, aby to vedeli v potrebnej situácii využiť.
    3 – Rozveselovanie smutnej vŕby – viete, že smutná vŕba je smutná kvôli tomu, že je hladná? Preto si treba dať potápačské prístroje a nájsť jej potravu. Živí sa morechmi, teda morskými orechmi, čo sú plodmi muchaluhy, čo je vlastne rastlina s muchami miesto listov. Tento hmyz veľmi svrbľavo bodá, čiže sa treba naučiť brániť. Keď smutnú vŕbu nakŕmite, rozkvitne. Tento predmet je aj na to, aby sme sa naučili vychádzať si s inými bytosťami.
    4 – Chov dúhy – dozvedeli ste sa niekedy, že dúha je živočích? Keď prší a svieti slnka, naje a napije sa slnka a dažďa a zviditeľní sa. V skutočností je dúha malé tučnučké zvieratko všetkých možných farieb s malými očičkami, zobákom zlatej farby a mokrými nožičkami, no je to skrátka vtáčik s neuveriteľne dlhým chvostom. Vie prechádzať cez steny a aj cez zem a keď vidí nebezpečenstvo, skryje si telíčko do zeme a nechá trčať do oblúka svoj dlhokánsky chvost. Preto, ak chcete vidieť dúhu vo svojej podobe, tak ju musíte kŕmiť vodou a slnečnými lúčmi. Dúha je nehmotná, takže v prípade, ak by na Vás prichádzalo zlo, sadnete si jej na chvost, ona Vás vydvihne a sama nie je nebezepčenstve, lebo všetko zlo sa od nej odrazí ako od nafukovacej loptičky.
    5 – Česanie trávy – Ak by netiekla pitná voda z vodovodu, tak musíte vedieť česať trávu. Keď ráno napadne rosa, vyčešete z trávy všetku rosu a môžete ju piť. Ak by postihlo celý svet také nešťastie, že by mu chýbala voda, musíte tráve spraviť pekný účes a ona Vám dá za pohárok vody.
    6 – Krájanie rieky – Na výrobu chleba, ktorý má v sebe aj tekutinu – čiže na výrobu jedla miešaného s pitím sa treba naučiť správne pokrájať rieku. Treba ju hladkať proti prúdu, najlepšie tŕstím a iskerníkom roziskriť vodu tak, že sa upečie na chlieb, ale vnútri ostane voda.

    1. Som rád, Tvorína, že som Ťa stretol aj osobne a že si naozaj ako Tvoje stopárske meno, tvorivá a vynaliezavá. Ostatní stopári a stopárky – s Tvorínou sa určite ešte stretnete.

  152. Škola by sa mala volať Cukroškola nachádzala by sa v Cukrosvete na pláži z cukru a bola by postavená z kornútkov a zmrzliny. Učili by sa tam predmety ako: Maškrtenie-učí sa tam správne jesť cukríky, hodina spánku- kto najdlhšie vydržý spať (môžu prespať celé vyučovanie ) dostane odmenu, stavby z kociek cukru- dospelý sa učia stavať rôzne stavby, alebo napríklad ako sa vyrába správna ľadová dreň.

  153. ŠKOLA ACINDAR sú vlastne hodiny vysiace na radnici uprostred Neznáma Kam. Keď sa do nej chcú učitelia, ale aj žiaci dostať, musia skočiť von z okna a hodiny ich „automaticky vcucnú“ na vyučovanie. Je v tom však háčik, že je to súkromná škola a môžu do nej chodiť iba pätnásti žiaci na každej stoličke – číslici môže sedieť iba jeden žiak. Vyučovacie hodiny by mohli byť:
    GASTRONOMICKÁ VÝCHOVA – jednoducho povedané varenie jedál od výmyslu sveta, napr. palacinky s čokonilkovou polevou (no kto by neodolal), Riečny nápoj – veľmi chutný, avšak veľmi vzácny, lebo sa vyrába z druhého najspodnejšieho prúdu Belasej rieky a z extraktu z ohnivých kvetov, ktoré rastú iba na treťom mesiaci, jablká polomáčané v bryndzovom náleve (fuj).
    HVIEZDOLÓGIA – je to predmet ktorý sa týka hviezd, Aliancie nejestvujúcich planét a mesiacov, tiež sa na ňom používa kvapkohľad.
    SVETOVEDA – informácie o Čudnosvete, Knižnici & Skriptóriu, Suchomorí, Aliancii nejestvujúcich planét, Blízkej cudziny, Kozmoverzume a Pozasvete.
    NATUROLÓGIA – je predmet, ktorý sa venuje rastlinám, živočíchom a neživej prírode v Pravdosvete.
    PRAVDOVÝCHOVA – predmet, na ktorom sa dospelí budú učiť hovoriť pravdu, nezatajovať dôležité informácie, nevymýšľať a nedomýšľať si to, čo si (ne)myslia iní.

  154. Škola by sa mohla volať Jupitka bola by na Jupiteri a učili by sa tam o vesmíre o rôznych jedlách z každej planèty atď.

    1. Podla mna by sa mala škola volať Akadémia sprostých nevzdelancov. A nachádzala by sa v lese kde hady vedia chodiť. Predmety chemogel kde sa učia malovať , maločenie kde si cpajú prst do pupku.

  155. Mohla by sa volat Knyha a učili by sa tam o všeliakých knihách a mohli by tiež vyrábať knihy.

  156. Predmety by mohli byť napríklad :detstvo, klamstva, cukrik a zážitky. To učia deti dospelých ako tieto veci používať! A škola by sa mohla volať ZŠ Detský svet

  157. Ten čo miluje príbehy

    Škola by sa volala skutočnica a bola by pod vodou. Vyučovali by sa predmety napr. boj, hudba, priateľstvo, liečiteľstvo bylinami, skut – precvičovanie schopnosti skutočníkov…

  158. Škola by sa mohla volať atlantikum a bola by pod vodou. učilo by sa v nej napríklad zadržať dych na 18 minút, potápať sa do hĺbky 55 metrov. 😀

  159. Škola by sa nachádzala v tajnom lese a volala by sa ZŠ Učte sa poriadne a boli by tam predmety: detský jazyk – tam by sa učili rozprávať ako deti, matika – ale nebudú mať pracovné zošity ale cukríky ktoré by počítali, mali by aj prírodovedu a skúmali by podivné tvory ktoré by tam žili a bude tam aj slovenčina – na ktorej by sa učili ako vymyslieť nový jazyk a aj sa im to podarí. 😀

  160. Škola by mohla byť postavená na obrovskej sekvoji v lese. Volala by sa Akadémia života a učili by tam predmety ako napr. Spolupráca, Vychádzanie s ľuďmi, Priateľstvo, Ovládanie hnevu, Boj bez násilia a ešte… výcvik obrích salamandier 😀

  161. Názov: Soremych nepoznanie.
    Predmety: Poslúchnie detí, otročenie, upratovanie, rešpekt k deťom (pánom) (rodičia by boli majetkom deťí), rýchlosť a presnosť povinností a stavanie luxusný príbytkov (len pre deti) (rodičia by bývali v chatrčiach).

  162. Predmety:lietanie,skok do šírky,
    Miesto:špic niejakej veľkej hory
    Názov:škola pre zlých rodičov (ŠPZR)

  163. Názov: Mučiareň
    Miesto: v oblakoch
    Predmety: napr. hodina antigravitacie na ktorej by sa učilo chodiť po strope, vznášať sa a prinucovať veci aby lietali

  164. Škola by mala byť v hore a bol by tam dom tesno pri tej hore a z toho domu by sa tam vchádzalo a to tak že potiahne za knihu alebo stlači pod kobercom podlahu a otvoria sa dvere alebo by bola hora a na stene by boli kamene a jeden kameň by sa stlačil a otvorili by sa dvere a prešli by chodbou do školy ktorá vyzerá ako drakulov hrad alebo by tam bol vchod do ako keby pekla akurát by to nebolo peklo ale teleport na ostrov ktorý lieta na oblaku a ten oblal by bol nad krajinou kde je Chymeroz v reálnom svete ako na zemi na Slovensku a potom tá škola odletí na tom oblaku do Rakúska a potom …
    Predmety by boli napriklad skrývanie a alchimia ano je to skutočne ale miešať bylina na poušni by to šlo
    ,zostrovanie strojov , kuzlenie, pisanie tajných rečí,lietanie,niečo na spôsob že si dám krídla alebo si zmenim prst myslim že sa to vola zmenenie DNA ale keď to nemá byť normálna škola tak by som tam nedal ročniky ale skúsenosť napriklad mam 20 XP tak viem lietať a ja mam 500 XP tak viem všetko
    A názov by som dal Vzdelavonie ako vzdelanie.

  165. Škola by sa mala volať: Škola pre neposlušných rodičov
    Miesto:pod vodou
    Predmety: galaktické slová -sjl,hracia hodina

  166. Ja si myslím že tá škola by mala byť na mesiaci a dospelý by tam chodili lietajúcim autobusom. Tá škola by sa mala volať škola pre rodičov a budú sa tam vyučovať : varenie pre deti ,ako plniť sľuby deťom a robili by pokusy pre dospelých.????

  167. Názov: škola pre zlých rodičov
    Miesto: Mongolsko pri meste Moron
    Predmet: hodina správania sa

  168. Miss Dangerous

    Vyučovať by sa malo v škole ktorá má triedy ako detské izby. Bolo by to na veľkom strome. Meno školy: Výchovná škola pre dospelých. Hodiny: Ako sa hrať s deťmi, Kreslenie na steny, Ako milovať domácich maznáčikov, Najlepšie detské pochúťky, Výchova k zábave, Ako sa nenechať vytočiť, Zvládanie zlých známok, Ako sa stavať k neporiadku v detskej izbe, Ako nekričať a pre rodičov predškolákov predmet Čľapkanie sa v blate.

  169. Škola sa bude volať TRAMTARIA. Predmetu ta budu.. Ako sa hrať s hračkami. Ako sa dívať na HELOU KITTY

  170. Škola by bola pod zemou , mohla by sa volať Usma . U ako uč , s ako sa , ma ako mama . Učilo by sa tam, ako robit neporiadok a neupratat si to, ako odvravat, ako sa bit, ako rozmyslat nelogicky, ako sa urazit.????

  171. Skola by sa mohla volat Uras, predmety by mohli byt: Čarovanie, Ako klamať, Ako hrat chorobu aby si nesiel do skoly atď

  172. Meno školi:škola pre dospelích
    Predmet 1: Ako byť šťastný
    Predmet 2:Ako sa hrať
    Predmet 3:Ako nebyť prísny

  173. Názov školy: Gymnázium za školou
    Miesto školy: Mesiac
    Vyučovacie predmety: záškoláctvo, výhovorky, falošná choroba

  174. Kvetoslava Hevierová

    Dobrý deň. Som tu nová. Píšem z profilu mojej mamy. Moje naozajstné meno je Martina Hevierová.
    Škola by sa mohla volať Rokfort. Bola by v Bradaviciach. Predmety:elixíri,
    obrana proti čiernej mágii,úžasné tvory,ako využívať voľný čas a podobne.

    1. Áno, dá sa. Vpravo hore máš ikonu so svojím menom. Keď na ňu klikneš, objavíš sa v nastaveniach a tam máš kolónku Prezývka. Napíšeš tam svoje nové meno a potom si v tej kolónke pod ňou zaškrtneš že sa má zobrazovať tvoja nová prezývka. V prípade, že v pravom hornom rohu nevidíš svoje meno, sa prihlás tadiaľto https://chymeros.sk/wp-login.php Ak by bol s ešte niečím problém pokojne napíš ????

    1. Teraz vyšiel druhý diel a tretí diel by mohol prísť niekedy na jeseň – pravda, ak sa nestane niečo nepredvídané v našom svete alebo v Pravdozemi.

Komentáre sú uzavreté.