Niekedy nám digitálny škriatok spraví neplechu. Kým ju opravíme, sleduj nás na www.chymeros.sk, alebo na našej Facebook stránke.
Je viacero možných príčin, prečo ti výzvy nechodia.
1 Nemáš objednané “Dobrodružstvo s Chymerosom”
Výzvy chodia stopárom, ktorí sa prihlásili do výpravy.
Čo robiť?
Objednaj si Dobrodružstvo s Chymerosom. Dostaneš stopársky preukaz a začnú ti chodiť výzvy na zadaný stopársky email.
2 Od času registrácie ešte nebola nová výzva
Výzvy chodia počas výprav raz týždenne, v lete menej často.
Čo robiť?
Stačí počkať, kým bude nová výzva.
3 Pri registrácii je zle uvedený email stopára
Toto je dosť častá príčina, často sú tu preklepy, alebo chýbajúce koncovky.
Mail treba zadať správne, lebo inak pošta nepríde.
Čo robiť?
Napíš nám cez kontaktný formulár. Napíš tvoje stopárske meno, správny email a číslo preukazu, alebo objednávky dobrodružstva, aby sme ťa našli.:-) Následne údaj opravíme.
4 Na rovnaký email sú zaregistrovaní viacerí stopári
Ak ste zaregistrovaní viacerí stopári s rovnakým emailom, na zadanú adresu bude chodiť iba jedna správa. Na výzvy však môžeš odpovedať svojím stopárskym menom.
Čo robiť?
Zaregistruj sa s vlastným – iným emailom.
5 Maily s výzvami sú v priečinku reklama
Niekedy sa stane, že je mail vyhodnotený ako “reklama”, alebo “siete”. Napríklad gmail takto triedi poštu.
Čo robiť?
Prezri priečinky “reklama”, prípadne “spam”. Ak tam poštu nájdeš, stačí myšou potiahnuť medzi “Hlavné” do “Inboxu”. Tiež pomôže, ak si zadáš adresu fictus@chymeros.sk medzi svoje kontakty.
6 Nič nepomohlo
Čo robiť?
– Napíš nám cez kontaktný formulár. Napíš tvoje stopárske meno, skutočné meno, správny stopársky email.
– výzvy sleduj na facebooku, alebo na www.chymeros.sk
Ja by som si vtedy dávala sama laiky keď by mi ich nikto nedával.
Prepáčte za omyl.
Prepáčte za omyl.
Páči sa mi že si taká úprimná Ainz :o)